duminică, 4 octombrie 2009

Puncte tari si puncte slabe(ora dirigentie cls a 8a)

Din punctele mele slabe,consider ca cel mai slab(sa zic asa) ar fi sensibilitatea,deoarece din punct de vedere emotional sunt foarte sensibila..:">...ma atasez imediat de o persoana si pun suflet chiar fara sa gandesc chiar daca nu arat asta intotdeauna:D
Unul dintre defectele mele este ca ma enervez repede...dar poate asta nu conteaza,dar cand ma enervez dau cartile pe fata si devin incontrolabila(depinde de motivul pentru care ma enervez)...se zice ca cel destept cedeaza primul...in cazul meu nu este chiar asa...mdea...sunt proasta dar macar spun ceea ce ma apasa...nu prea imi place sa spun ceea ce gandesc celor care stiu ca nu ma inteleg...

Punctele mele tari/:) :...din punctele mele tari unul ar fi ca sunt prietenoasa si ma integrez repede intr`un grup sau ceva asemanator deoarece de cele mai multe ori simt nevoia sa am prieteni pe langa mine care sa ma inteleaga...am invatat ca daca iti etalezi figurile nu rezolvi nimic,din contra poti creea stari nasoale sau mai stiu eu ce...asa ca nu prea suport eu persoanele care sunt pline de arfe...deci bai nu va etalati figurile;):P...ca orice adolescent de varsta mea fac si lucruri bune si lucruri rele;))...dar oricum cine ma iubeste ma iubeste asa cum sunt:X

##___##___##___
##____##_##____
_______###_____
##____##_##____
##___##___##___

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu