luni, 28 septembrie 2009

Deci...sa incepem ku inceputul...stii...stau si ma uit la tine uneori...eu te stiu intr`un fel...ok?nu mai incerca sa pari ceea ce nu esti...pentru k sincer...chiar nu iti reuseste...in fine...hai sa nu`ti dau prea multa atentie k dupaia devii o persoana prea importanta...acum...k tot stau si ma gandesc la "el de domeniul trecutului" sa aduc in vorba niste chestii...:::...deci...:::...nici in ziua de azi nu pot sa imi explic ce mai vrei de la mn:-?? ...ai fost ai trecut acum de ce nu poti sa iti vezi de viatza ta?sincer chiar crezi k imi pasa unde esti?...simti k ma mai intereseaza c faci ?te inseli bai...chiar nu`mi pasa p unde iti faci tu damblaua sau cu ce galeata umbli...sincer acum:-j...apropo...k tot mi`a venit in minte,sa fac o mica paranteza...(stii...imi amintesc cand am aflat adevarul...sau mai bine zis minciunile pe care eu le credeam...stii...m`ai intrebat ceva...si ti`am zis k pot si sa iti dovedesc...si mai stii ce mi`ai zis?k daca e asa se schimba situatia...stii ce?iti zic eu k situatia nu o sa se schimbe niciodata pentru ca nu mai vreau sa se schimbe...nu mai vreau nimic din ce a fost si nu mai vreau nimic de la tine!asta e clar!si totusi...zici k vrei sa ramanem amici...bn bai...si eu vreau asta...dar nu se poate...stii de ce?pentru k de fiecare data cand discut cu tine tu trebuie sa aduci in discutie faze trecute fara rost si impresionant de stupide...deci in concluzie bai hai s`o lasam moarta...nu merge...stii...se zice k prietenia in dragoste se poate transforma...dar dragostea in prietenie niciodata...deci asa si e...asa k lasa:-j nu te mai kinui...tu nu poti fii amic ku mine...asa k nici yo nu ma mai strofoc...hai...pah:*)si am inkeiat ji paranteza...deci in concluzie acum ma simt prea bine k sa t mai poti baga tu in viatza mea;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu